петък, 14 декември 2012 г.

Перуански ресторант Lomo - София

Бившият Butchers, даже изглежда по съвсем същия начин, нищо не са променили в интериора. Тоест все едно си на  гости на баба и тя си ползва столовете от 1968 година. Мен лично ми допадат такива места, не са претенциозни, може и набързо нахлузил дънките и кецките да седнеш и да се чувстваш на място.

Заведението се намира на ул. Шейново 4А. Тоест близо до прекрасния Софийски Университет и Докторската градинка, подходящи за разходка след хапването.

Тълпата в заведението беше само чужденци. Даже може би бяхме единствената маса, която беше изцяло българи. Предполагам, че непознатата перуанска кухня ни плаши...

И сега да започнем с важната част - храната :) Има дневно меню и това е всичко! Което мен лично също ми харесва, защото е ясно, че храната е пресна, а не замразявана (шоково или не). Имаше 1 салата (зелена салата, грах, домати, млечен сос и 4 огромни парчета хамон) за 6 лв, 1 супа (пикантна крем супа от царевица) за 4 лв, брускети (не опитахме), 2 основни (ориз и боб с богат на аромати сос и скариди и пиле с грах) всяко за 12 лв. Мен лично салатата ми беше фаворит. Сервираха ни и пресна багетка към ястията. Но не знам вие на какво дневно меню ще попаднете, тъй че ходете с отворено за експерименти съзнание. Храната е вкусна, не е шокираща въобще - богата на аромати, но близки до нашите. Почти във всяко ястие имаше някаква бобена култура, което е нормално за Южна Америка.

Има не малка, но не и изчерпателна селекция от вина. Няма присъствие на перуанско вино по някаква причина. Може да си поръчаш чаша, при което ти носят бутилка и казват, сипвайте си и после ще броим колко чаши сте изпили. Много сладурско :)

Обслужването е пак толкова уютно колкото заведението. Не беше супер, не беше и лошо.

Забравих да кажа, че готвачът в същност е Перуанец, което придава романтика на нещата. Казва се Карлос и говори много забавен български :)

Аз лично препоръчвам на всички, които обичат да опитват различни кухни, да отидат и да преценят за себе си дали им допада. Едва ли ще съжаляват :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар