неделя, 2 декември 2012 г.

Салата домати панцанела

Тази рецепта за първи път видях в любимия ми кулинарен блог (http://www.weeklygreens.com/). След това започна да се появява в менюта на ресторанти, приятели ми споменаваха за нея. Била много известна, а аз си мислех, че съм открила топлата вода! Малко разочарование за мен :) хаха
Важното е, че няма човек, който да я е опитал и да не е казал, че е е трепач вкусна. Надявам се и на вас да ви хареса поне толкова колкото на мен ми харесва!

Време за приготвяне - 10 мин
Време за готвене - 15 мин

Съставки:
  • 3 големи филии хляб, желателно е да е с квас или поне пълнозърнест
  • 700 гр домати (розови по възможност)
  • 3-4 листа от зелена салата
  • 1 малка глава червен лук
  • 1/3 ч.ч. зехтин
  • 7-8 листа пресен босилек
  • 1 скилидка чесън
  • 3 с.л. винен оцет
  • Сол и черен пипер
Начин на приготвяне:

Започнете с хляба. Загрейте фурната на 200 градуса. Накъсайте филиите с ръце и ги подредете в тавичка покрита с хартия за печене. Залейте ги с малко зехтин, сол и черен пипер и печете 15 минути.

Междувременно, нарежете доматите на едри парчета, зелената салата на средно големи парчета и лука на тънки шайбички. Смесете зеленчуците. В една чаша смесете зехтина, смляния чесън, 2/3 ч.л. сол, накъсани листата от босилек и черен пипер на вкус.   Разбъркайте ги добре След като се изпече хляба го прибавете към зеленчуците и залейте с дресинга. Разбъркайте салатата добре, препоръчително с ръце. 

Аз лично слагам и малко сирене, но това трябва да бъде изцяло по ваш избор :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар