понеделник, 3 декември 2012 г.

Ресторант Annette - София

Сгушен в едно приятно подблоково пространство на Ангел Кънчев (http://annette.bg/), човек може наистина да се пренесе в Близкия Изток за малко, докато похапва вкусно в Анет, единственият марокански ресторант в София. Атмосферата вътре е автентична. Най-готино според мен е на втори етаж, където мъжете не могат да стоят прави (толкова е нисък тавана) и се седи на земята почти. Помещението побира 15-тина човека и е супер, ако сте компания да се отделите от другите и да си говорите шумно и да се чувствате уютно като в къщи.

Храната е ок, ако харесвате арабски вкус. Аз лично съм голям фен и мога да кажа, че беше вкусно, особено като се има предвид колко са нормални цените. Типично за арабски ресторант, патладжанът тук е на почит! Има много ястия с патладжан, тъй че не би било лошо да пробвате поне едно. Друго готино е, че има селекция от мини предястия и може срещу 26.90 лв да вземете селекция от 6. Тази селекция се води за 2-ма, но според мен и за 3-ма, и за 4-ма би било достатъчно предястие. Носят на табла всички опции за предястие и си ги избираш пред теб, което прави нещата още по-вкусни. Просто защото ги виждаш. Иначе основните са между 8 и 13 лв, което според мен е съвсем нормално. Аз хапнах рибни кюфтенца, които бяха приемливи. Малко повече хляб, а по-малко риба имаше, но може да игнорираме този проблем :)

За обслужването няма какво да кажа. Не е натрапчиво, не е и добро. Нищо специално.

Няма коментари:

Публикуване на коментар