петък, 8 февруари 2013 г.

Хрупкаво пиле

Понеже дълго се чудих какъв да ми бъде 100-ният post, съдбата сама ми го поднесе на тепсия... И това се оказа първата ми авторска рецепта :) Не съм я мислила много, много даже по-скоро хич, наложи ми се да направя на бързо нещо и събрах наличното в къщи, всичките си знания по готварстго и спомени от рецепти и сглобих вечеря, която удушващо и за мен се получи добре, тъй че ето я и на вашето внимание. И понеже и себе си учудих, не

Време за приготвяне - 15 мин
Време за готвене - 40 мин

Съставки (за 4-ма)
  • 4 пилешки филета
  • 2 скилидки чесън
  • 30 гр масло
  • 3/4 ч.ч. галета
  • 1/2 ч.ч. пармезан прясно настърган на ситно ренде
  • 1 домат
  • 50 гр скаморца или нормална моцарела
  • Сол и черен пипер
Начин на приготвяне

Включете фурната да се загрява на 200 градуса. Постелете голяма тава с хартия за печене.

В малък съд сложете маслото и смачкания чесън и оставете на котлона да се стопи и леко запържи чесъна. Междувременно начукайте филетата да станат като нормални пържоли. Осолете пържолите и сложете черен пипер. Прецедете маслото от чесъна и намазнете пържолите с чесновото масло.

В голяма чиния смесете галетата и пармезана. Оваляйте добре пържолите в галетената смес. Ако ви остане, поръсете ги допълнително докато не я израсходвате цялата. Подредете пържолите в подготвената тавичка и ги сложете да се пекат 30 минути. Докато се пекат, нарежете 4 колелца от домат и 4 парченца скаморца. След като минат 30 минути, извадете пържолите и сложете по 1 парче доматче върху всяка и отгоре по 1 резенче скаморца. Върнете във фурната и печете още 15 минути.

И така приключва първият ми авторски експеримент... Надявам се да ви хареса :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар