четвъртък, 4 юли 2013 г.

Сладолед с нектарини

Решила съм да се опитам да предложа поне по едно предложение с всеки сезонен плод и зеленчук това лято... Понеже изпуснах ягодите и черешите, ще се опитам да се реванширам с другите. 
Домашният сладолед на мен лично ми е много любим, просто защото намирам мисълта, че е домашен за много романтична :) Иначе пак си има захар и сметана, т.е. си е вреден и от към сладос и от към консерванти. Единствено сме изпуснали оцветителите за сметка на истински плодове. Като начин на поднасяне, най-готино би било, ако имах формичка за сладолед и пръчки и да стане като сладолед на клечка, но този път нямах и сега ми стои в списъка да си купя. Тогава вече и за децата ще е истински интересно и привлекателно. А е толкова лесно да се прави домашен сладолед, че е срамота да не се възползваме.


Време за приготвяне - 15 мин
Време за стяган - 4-6 часа

Съставки:
  • 1/2 ч.ч. захар
  • 1/2 ч.ч. вода
  • 1/2 ч.ч. кокосово мляко
  • 1 ч.ч. сладкарска сметана
  • 5 нектарини, нарязани на кубчета
  • Сокът от 1 лимон
Начин на приготвяне

Сложете водата и захарта на котлона да се смесят и да се разтвори захарта. Оставете да изстине добре преди да ползвате за сладоледа.

Докато стине измийте и нарежете на кубчета нектарините. Смесете всички съставки в блендер или в голям съд, ако нямате блендер (при този случай ще трябва да ползвате приставката за пасиране на миксера). Разбийте докато не се смеси добре и не се получи хомогенна смес. Изспите в чаши за крем или ако имате най-добре формички за сладолед на клечка. Оставете във фризера за поне 4 часа, за да стегне добре. Аз лично съм си харесала ето тази: http://www.pazaruvai-lesno.bg/view_product.php?pid=774, но на пазара има и много други опции :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар