четвъртък, 16 октомври 2014 г.

Ресторант "Качамак"/"Catch'A maK" - София

Понякога ми е много трудно да пиша за заведения. Искам да ви давам нови идеи за места за хапване, но напоследък всички места ми се сливат. Не че нямам какво да кажа за Качамак  например - вкусно е, атмосферата е приятна, цените нормални, посетителите изглеждат с всичкия си... Но някак нямам какво точно конкретно да кажа. Никое заведение напоследък не ме грабва истински, така да ахна и да си кажа "тук трябва да се върна пак"...

В Качамак хапнах страхотен стек риба тон на СТРАХОТНА цена, само 12 лв... И домашният им пастет не е за изпускане... Естествено и качамакът им в няколкото си разновидности също е супер вкусен :) Може би най-вкусният, който някога съм опитвала, но при това име на заведението щеше да е срамота да не е така :) Вина има достатъчно за всеки вкус и джоб.

Обслужването също е съвсем на място, въпреки лудницата. А споменавайки лудницата, да препоръчам да ходите с резервация, защото мястото е малко, а хората много. Ето линк към страницата им: https://www.facebook.com/pages/Catch-A-maK/645392202162406. 

Без да бъда по-многословна, просто защото не знам какво повече да кажа, мога да препоръчам да тествате Качамак сами. Може пък вие да намерите вдъхновението си там :) А ако сте намерили друго място, което истински ви е впечатлило, ще се радвам да ми го споделите :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар